Strona główna > Pomoc i kontakt

Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc?

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Gdzie sprawdzić status zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Zamówienia.

Powiadomienia e-mailowe i SMS-owe

O każdym etapie Twojego zamówienia informujemy też drogą e-mailową i, jak podałeś numer telefonu, SMS-em.

Odbiór osobisty z naszego salonu

W przypadku odbioru osobistego z salonu dzwonimy do Ciebie informując, kiedy możesz odebrać zamówienie.

Gdzie znajdę fakturę?

Faktura tradycyjna

Fakturę tradycyjną dołączamy zwykle w przesyłce z towarem – chyba, że życzysz sobie tego nie życzysz. Daj nam wtedy znać.

Faktura elektroniczna

Fakturę elektroniczną załączamy w mailu na Twoją prośbę. Daj nam znać – jeśli potrzebujesz faktury w formie elektronicznej.

Swoje specjalne życzenie wpisz w uwagach do zamówienia lub wiadomość e-mail na adres biuro@glass24.pl.

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w salonie oraz magazynie wysyłkowym możesz sprawdzić na cztery sposoby:

Sposób pierwszy

dzwoniąc pod numer +48 71 359 30 48 lub +48 513 480 980.

Sposób drugi

na naszym czacie, który znajdziesz w prawym dolnym rogu ekranu.

Sposób trzeci

przez formularz kontaktowy, który znajdziesz w zakładce Kontakt.

Sposób czwarty

bezpośrednio przez wysłanie wiadomości e-mail. Wyślij ją na adres biuro@glass24.pl.

Zapraszamy do zadzwonienia lub napisania.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Pocztą / Kurierem

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z podstrony Zwroty i reklamacje. Tam znajdziesz formularz zwrotu zakupionego towaru. Wydrukuj go, wypełnij. Odeślij nam towar, który chcesz zwrócić wraz z tym formularzem.

W salonie

Możesz również zwrócić towar bezpośrednio w naszym salonie we Wrocławiu. Sprawdź, gdzie mieści się nasz salon.

Co jest niezbędne do reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu i kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika i w formularzu kontaktowym w polu „Wybierz podkategorię” zaznacz „Chcę zapytać o status reklamacji”. Wypełnij wszystkie niezbędne pola (oznaczone gwiazdką) oraz kliknij w przycisk „Wyślij”. Oczekuj na naszą odpowiedź.

Do której czynny jest salon?

Nasz salon jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16.

Zamówienia i dostawa

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Gdzie sprawdzić status zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Zamówienia.

Powiadomienia e-mailowe i SMS-owe

O każdym etapie Twojego zamówienia informujemy też drogą e-mailową i, jak podałeś numer telefonu, SMS-em.

Odbiór osobisty z naszego salonu

W przypadku odbioru osobistego z salonu dzwonimy do Ciebie informując, kiedy możesz odebrać zamówienie.

Gdzie znajdę fakturę?

Faktura tradycyjna

Fakturę tradycyjną dołączamy zwykle w przesyłce z towarem – chyba, że życzysz sobie tego nie życzysz. Daj nam wtedy znać.

Faktura elektroniczna

Fakturę elektroniczną załączamy w mailu na Twoją prośbę. Daj nam znać – jeśli potrzebujesz faktury w formie elektronicznej.

Swoje specjalne życzenie wpisz w uwagach do zamówienia lub wiadomość e-mail na adres biuro@glass24.pl.

Czy przy zakupie w sklepie Glass24 otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście jest taka możliwość.

Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie firmom wystawiamy fakturę VAT, osobom prywatnym paragon imienny.

Jeżeli realizujesz transakcję w salonie – zapytamy Cię o to czy chcesz paragon, czy fakturę VAT.

Ile mam czasu na odbiór zamówienia w salonie stacjonarnym?

Skompletowane zamówienie będzie oczekiwać na odbiór dopóki go nie odbierzesz. Pamiętaj, o odebraniu zamówienia by zrobić miejsce na zamówienia kolejnych Klientów. Możesz to zrobić od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16.

W jaki sposób opłacić zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  1. Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie WWW)
  2. Systemu płatności Dotpay
  3. Gotówki – w salonie lub za pobraniem
Czy w sklepie Glass24 dokonam zakupu z odroczonym terminem płatności?

Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym i stałym Klientom prowadzącym działalność gospodarczą. W takim wypadku zamówienie wyślij wiadomością e-mail na adres biuro@glass24.pl.

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski. Chyba, że sam zamówisz oraz opłacisz sobie odpowiedniego kuriera – wtedy wyślij e-mail z zamówieniem na adres biuro@glass24.pl.

Produkty

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w salonie oraz magazynie wysyłkowym możesz sprawdzić na cztery sposoby:

Sposób pierwszy

dzwoniąc pod numer +48 71 359 30 48 lub +48 513 480 980.

Sposób drugi

na naszym czacie, który znajdziesz w prawym dolnym rogu ekranu.

Sposób trzeci

przez formularz kontaktowy, który znajdziesz w zakładce Kontakt.

Sposób czwarty

bezpośrednio przez wysłanie wiadomości e-mail. Wyślij ją na adres biuro@glass24.pl.

Zapraszamy do zadzwonienia lub napisania.

Czy mogę zakupić towar, którego nie odnalazłem w ofercie?

Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz do nas na adres biuro@glass24.pl – postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Reklamacje i zwroty

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Pocztą / Kurierem

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z podstrony Zwroty i reklamacje. Tam znajdziesz formularz zwrotu zakupionego towaru. Wydrukuj go, wypełnij. Odeślij nam towar, który chcesz zwrócić wraz z tym formularzem.

W salonie

Możesz również zwrócić towar bezpośrednio w naszym salonie we Wrocławiu. Sprawdź, gdzie mieści się nasz salon.

Co jest niezbędne do reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu i kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika i w formularzu kontaktowym w polu „Wybierz podkategorię” zaznacz „Chcę zapytać o status reklamacji”. Wypełnij wszystkie niezbędne pola (oznaczone gwiazdką) oraz kliknij w przycisk „Wyślij”. Oczekuj na naszą odpowiedź.

Kontakt i salon

Do której czynny jest salon?

Nasz salon jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16.

Czy przy zakupie przez Internet z odbiorem osobistym również przysługuje mi prawo zwrotu do 15 dni?

Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.

Czy zamówienie z odbiorem w salonie może odebrać inna osoba?

Oczywiście jest taka możliwość. Aby to zrobić:

  1. Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwagi do zamówienia dane osoby odbierającej.
  2. Pamiętaj, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości.
Czy cena sprzętu w salonie jest taka sama jak podana na stronie?

Tak, strona WWW jest najbardziej aktualną ofertą naszego sklepu.

Inne

Jestem zainteresowany współpracą.

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres biuro@glass24.pl.

Chcę przedstawić ofertę marketingową.

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres biuro@glass24.pl.

Masz inne pytanie? Oto kilka opcji:

Użyj Live Chat

Napisz coś, aby rozpocząć rozmowę. Jednak nie zawsze możemy odpisać natychmiast. Dlatego proszę zostawić kontakt do siebie (e-mail lub telefon).

Skontaktuj się z działem sprzedaży

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8 do 16.